zondag 8 april 2012

vorige bewoners: de jaren 80 en 90

Vorige week ontving ik bericht van de Gemeente Den Haag op mijn verzoek om informatie over de heer R.C.A.C. Peels, van wie ik wist dat hij tot april 1999 in ons huis heeft gewoond. Hij huurde het van Metterwoon BV. Metterwoon heeft met de digitalisering van archieven het dossier van ons huis vernietigd, dus er is weinig informatie bekend.

In de brief van de Gemeente staat dat de heer Peels van februari 1979 tot april 1999 in ons huis heeft gewoond. Nu heb ik in ieder geval een startdatum. Hij heeft er dus zo'n twintig jaar gewoond. Er is in die tijd zoveel veranderd!

Helaas is de heer Peels in 2003 overleden. Er kon niet meer informatie worden verstrekt. Dit betekent niet dat er niet meer informatie te vinden is. Ik ga door met mijn zoektocht.

Ter inspiratie alvast een paar sfeerplaatjes van Den Haag in de jaren 80!

Grote Marktstraat - nu auto- en tramvrij
(bron: www.hansnetten.com)

winkelcentrum Babylon - nu New Babylon
(bron: www.hansnetten.com)



de zwarte madonna - gesloopt
(bron: www.haagsallerlei.nl)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten